Monday, March 21, 2011

First Entry

Bismillahirrahmanirrahim..

Okey, secara rasminya Nurfashareena Binti Safiaee dah ada blog sendiri! wah bagus bagus.. aku pun xtau jin mana yang dah masuk dalam badan aku sampai boleh xtidur langsung semata-mata nak buat blog. ini kerja gila namanya ye adik-adik. mak ayah aku mesti bangga kalau aku bagitau diorang pasal nih ( jangan buat dosa pagi isnin ni boleh x? ).

Kenapa aku pilih sevencendol sebagai jadik nama blog aku??? aku akan bagitau kat second entry aku ye! *oi gile! bajet ramai la nak tunggu next entry ko tuh kan* okey okey chill beb. aku nak bagitau la ni. seven, sebab aku suka nombor tujuh. cendol, sebab aku suka air cendol. nak nak, cendol pak cik yang kat stesen ktm ukm tuh. die punye cendol.. peh, mantap meletop zaaazzz bang bang boom wa cakap sama lu.

Kenapa aku nak buat blog??? sebab apa ek? aku pun xtau sebab kukuh aku tulis blog. kalau aku cakap aku nak lawan followers blog Hamis Jalikha orang kata aku gila pulak kan. aku tulis blog sebab aku dah bosan main tiki resort ngan mall world kat facebook kot. dekan tiap-tiap sem la katakan. tambah lagi satu dosa menipu.

Hmmm, cukup la setakat ni okey. kang habes sume aku cerita, nanti dah xde topik nak cakap dah. *agak agak sape aku nye first follower eh? memang bertuah la orang tu kan ( ingat kau tu artis ke fasha oih! )..


saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan ye!
*ni bukan gambar aku masa kecik. aurat tu aurat..


assalamualaikum :)

No comments:

Baca sampai lebam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...