Tuesday, April 5, 2011

STUDY WEEK

Assalamualaikum dan salam sejahtera. cewah.

Hari ni dah masuk hari ke-4 study week. kalau campur sabtu ngan ahad sekali la. dan itu jugak bermaksud dah 4 hari aku duduk kat rumah.

Setakat ni, aku dah habis baca Permodelan Statistik. okey yang ni tipu.

Konon-konon bila balik rumah senang. tak payah fikir hari ni nak makan apa. tak payah fikir baju yang nak kena basuh dan nak sidai kat mana sebab ampaian penuh. tak payah fikir nak set alarm banyak-banyak untuk bangun tidur. paling penting, tak payah fikir berapa banyak duit yang dah mengalir keluar dari purse aku ni ha.

Tapi last-last bila kat rumah, buku ntah ke mana, tengok tv yang lebih . tengok diari AF la. sejuta cinta marshanda lah. yang ni aku teman mak aku. sambil-sambil makan tengah hari tu kan. layan la sekali. kengkadang tengok kampung boy. kali ni teman adik aku pulak.

Tapi yang pasti channel 391 dengan 393 aku yang punya! muahahahah. masa tengah tengok tu, remote control memang melekat kat tangan aku supaya tak de orang tukar channel lain. hehe.

Nak kata duduk rumah bangun awal pun tak. penat la pesan ngan mak aku suruh dia kejut pepagi sebab nak study. tapi haram.. nasib baik mak aku baik. kalau mak orang lain habis aku kena beduk dah kot.

Ayah aku pulak dah bebel-bebel cakap apasal aku tengok tv je. haih. dia tak tau ke, tengok tv lagi best dari belajar.

Okey lah. nak study. *konon-konon. babai.

Esok balik Bangi :)

No comments:

Baca sampai lebam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...