Friday, April 22, 2011

Tutti Frutti Yang Memang Tuuuttt

Eskem Tutti Frutti sebenarnya kannn..
Dia kata tu yogurt. tapi aku rasa macam eskem je. aku tak pulak kalau yogurt sama je rasa ngan eskem. sebab aku mana makan yogurt.


Rasa diaaa..

Isyyy nak cakap pun malas lah

Rasa diaaa kannn..

Sedap woah !


Pada tekak aku laaa. tak tau pulak kalau tekak kau rasa tak rasa sedap pun.


Tutti Frutti kat Bangi.


Ini paling sodap wa cakap lu. sebab yang ni aku punya.


Yang ni pun sedap walaupun topping dia kau nampak macam taik kambing.


Yang ni paling meriah. tapi rasa dia sama je sedap macam yang aku punya. 


Ini la orang kata, don't judge a book by it's cover. belum cuba belum tau.





Kesimpulannya, tak rugi la kau berhabis lapan hengget lebih untuk makan benda sedap macam ni.

Lain la kalau tak sedap. mesti rasa nak mencarut je kan lepas makan.

Tapi aku tak mencarut lah. sebab aku baik.

4 comments:

Amber Chiah :) said...

seyes mcm aiskrim.. tp sdappp kan. ^^

ap pun tq kat aleeza kesum sbb bwk i g tmpt nih.. tq gak kat fasha sendeng ngan maya current sbb tmnkan i. tnpa u all, spe la sy.. terima kasih2.. eh.. dah mcm ucpn mng anugerah dlm mjlis besau2 je kannn.. hehe3

fasha said...

eh amber chiah x tidoq lagi kaaa ?
hahahahah..

tau xpe, dh mcam ucapan menang award dh ha. chiah2.. hahaha.

same2.. LEN KALI KT P LAGI NOH :)

~BdK cHuMiL~ said...

xajk pon ! :(

fasha said...

syu : olololo.. len kali kt pegi sesame k ! hehe

Baca sampai lebam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...